born to be wild!

Hejhej!
Det vart sushi till middag, pappa är så snäll. Efter maten gick jag ut med en kompis på promenad, och jag säger bara fyfan vad kallt det är ute! Mina händer är helt förstörda, som istappar typ.
Det blir inget långt inlägg nu ikväll för jag har bullar inne i ugnen och dom är snart klara sedan blir det dags för fika! Ska gå och lägga mig jätte tidigt idag då jag ska upp kl 5 för att sedan åka på en tripp med klassen, bläää. Men jag tror att det blir kul ändå, har så skön klass så allt tråkigt vi göra lyckas alltid bli så kul!
Ja ja nu ska jag ner, ha det bra det har jag! ;)
Puss & Kram Lovisa!

Kommentarer
Postat av: eemelie

sv: hehe jag är kass på designer, annars hade jag hjälpt till :)

2009-10-05 @ 17:12:43
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0