Only by the night

shosan, min dag var helt okej även fast jag inte sovit en blund inatt..Dagen gick fort och de stora proven blev gjorda och nu är det den bästa dagen på veckan för det är freeeedag och det betyder fest. Så ikväll så blir det nog krogen med lite vänner, och imorgon blir det tjejmiddag med brudarna.
Just nu: Så sitter jag och lyssnar på kings of leon..som vanligt!
Jag kommer aldrig förstå varför jag aldrig, då menar jag verkligen aldrig har tur(?) Jag har aldrig vunnit något på lotter eller gröna lund osv. Och vissa säger att jag har tur i kärlek istället, hell no! Jag antar att otur har med inställningen att göra ( inte för att jag har dålig inställning..okej ibland kanske)

Nu ska jag gå ner och mysa i soffan med te, jag har hört att te gör att tänderna blir gula någon som vet om detta är sant?
Och finns det ingen snäll person där ute som vill hjälpa mig med min design?
Puss!

Lägger in en mysig höstbild, det är verkligen kallt om mornarna nu!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Ja det är verkligen kallt om mornarna nu!

Kram :D

2009-10-02 @ 18:26:32
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vilken underbar frostbild!

Jag har oxå hört att tänderna blir gula av te, och jag tror att det stämmer, men helt säker är jag ju inte. Hoppas du får hjälp med din design. Jag fick hjälp med min för jag kan ingenting om html-koder Ha en kul fredagkväl! Själv drar jag vidare på tjejmiddag.

2009-10-02 @ 18:35:39
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0