snart vinter?

Hej alla glada!
Lite dålig uppdatering från min sida, har inte haft tillgång till dator. Men nu är jag på spåret igen.
Tack för alla snälla kommentarer, uppskattas verkligen!

Jag undrade hur ni tror att jag ser ut då fick jag tex detta "du kanske är brunett, ganska lång , storlek 36 på kläder ?? "
Svar: Det är faktiskt väldigt nära, jag är inte super lång men normal jag är 164 och blondin men storlek 36 stämmer.  Och jag har blåa ögon, vet inte om jag vågar avslöja mer då jag såg att en av mina vänner läser denna blogg. Men har ni några mer frågor så svarar jag absolut på det.

Idag har varit en seg dag, jag åkte in till stan med en kompis kollade runt lite där, sedan åkte vi hem och nu sitter jag här, vid min kära dator.
Kvällen blir väl till att plugga, vet någon om det ärnågot roligt på tv idag?
Men ni får ha det så bra, Puss Lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0