Hejsan!

Denna blogg är inte som alla andra bloggar, jag skriver endast för att få ut det jag vill ha sagt och inget annat! Så därför håller jag mig anonym.

Så vem är jag? Jag är väl precis som vilken tonåring som helst med problem, för mycket tankar, rädsla osv.
Jag har även tänkt på att bloggen kanske kan göra mig starkare genom att jag får ut det jag behöver men det återstår att se.. Mina intressen..pojkvän, pojkvän, pojkvän ja typ så. Och med bara en pojkvän som intresse så är man inte direkt stark då bl.a svek uppstår. Man måste skapa en riktig balans i livet vilket jag försöker hitta nu.

Idag blir det bara plugg vilket inte är min starka sida, men jag har inte långt kvar så varför inte bara köra, jag är ju inte direkt den som behöver ett VG-MVG för att vara glad nej ett G för blir nästan som ett MVG ( jag blir i allafall lika glad).

Jag kanske tidigare i texten framförde mig negativt, så är det abolut inte jag är alltid glad, jag lovar! ;) 

nu ska jag fortsätta med mitt, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0