There you go.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Kavaj, linne och jeans
Vad använder du just nu för skor: Converse/stövlar
Favoritfärg på kläder: vitt och svart


Senaste person som
Sov i din säng:
min pöjk
Du pratade med: min käre pappa
Du delade en drink med: det kommer jag inte ihåg
Du gick på bio med: familjen
Du gick på stan med: en i min klass
Skällde på dig: typ mamma(?)

Senaste
Låt du hörde:
Sex on fire
Film du såg: flickan som lekte med elden
Mat du åt: köttfärsås med pasta
Kram: pojkvän
Puss: pojkvän
Fest: fest och fest, krogen
Känslan: trött
Ilska: lärare som lägger alla prov på samma dag!
Resa: Grekland
Glädje: För typ en halvtimme sedan
Dröm: hmm..
Boken du läste: vet ej
Personen du träffade: pappa
Personen du pratade i telefon med: pojken
Personen du fick sms av: pojken
Gången du åt en 7-eleven korv: förra veckan
Gången du var utomhus: typ en halvtimme sedan
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förregår
Saken du köpte:
godis

Om dig

Namn: "lovisa"
Ålder: 18
Smeknamn: lolla, lollo m.m
Syskon: tre systrar
Sysselsättning: pojkvän och vänner
Bra egenskaper: social och glad
Dåliga egenskaper: dåligt temprament
Linje/klass: 3:e på ***
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blåa
Skostorlek: 37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0