tufft..

Då har man gjort lite läxor men fler väntar! Sätter mig vid datorn ett tag för att slappna av.

Väntar på att min pappa ska komma hem då blir det fika och mys. Finns inget roligt på TV heller så kan inte sätta mig där...Blir nog mer plugg antar jag!
Idag kommer ju studiebidraget, härligt! Men måste hålla i mina pengar denna månad, suck.
Kan ju vara bra att börja jobba snart men jag har verkligen ingen lust att gå dit, känner mig inte välkommen alls, typ bara tanter som är trötta på livet som går där och slänger skit på andra.
Blev inte så långt inlägg nu, måste ut med hunden.

Trevlig kväll, ( om någon vill hjälpa med design så skulle det vara guld värt, om någon läser dvs...)
Puss


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Hejsan!

Var tycker du om gårdagens idol?

Jag är mest intresserad av idolernas outfits eftersom Kling är staylisten.

Jag har visat upp min favorit på bloggen, dela med dig om vad du tycker.

KRAM ((:

2009-09-30 @ 22:27:59
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0